مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1397 ساعت 13:352018-03-28فرهنگي

اظهارت پخش کننده "لونه زنبور" در مورد اکران فیلم میلیاردی اش


پخش کننده فیلم سینمایی «لونه زنبور» از میلیاردی شدن فیلمش در طول دو هفته اکران آن در سینماهای تهران و شهرستان ها خبر داد.

- اظهارت پخش کننده "لونه زنبور" درباره میزان فروش فیلمش پخش کننده فیلم سینمایی لونه زنبور از میلیاردی شدن فیلمش در طول دو هفته اکران آن در سینماهای تهران و شهرستان ها خبر داد.

سعید خانی در گفت وگو با ایسنا گفت: فیلم لونه زنبور، بعد از دو هفته اکران در تهران به فروش یک میلیارد و 570 میلیون تومان و در شهرستان ها به 460 میلیون تومان فروش رسید.

تهیه کننده لونه زنبور با بیان این که این فیلم در 29 سینمای تهران و 55 سینمای شهرستان به نمایش در آمده است، ادامه داد: در صورتی این فیلم، به چنین میزان فروشی در طول دو هفته اکران رسیده است که اگر شرایط مساوی بود می توانستیم فروش بیشتری نیز داشته باشیم.

وی اختلالات به وجود آمده در سایت سینماتیکت و شرایط تبلیغات تلویزیون و یکسان نبودن اکرانِ برخی از فیلم ها با "لونه زنبور" را از عوامل تاثیرگذار در این روند دانست.

خانی با بیان این که فروش این فیلم در مدت زمان اعلام شده مناسب بوده است، افزود: لونه زنبور روز گذشته با فروش 330 میلیون تومانی در همه سینماهای اکران شده، روز پرفروش خود را پشت سر گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارت پخش کننده "لونه زنبور" در مورد اکران فیلم میلیاردی اش

اظهارت پخش کننده "لونه زنبور" در مورد اکران فیلم میلیاردی اش